Stäng Var god fyll i ditt Användarnamn och Lösenord
Nollställ Lösenord
Om du glömt ditt lösenord, kan du fylla i ditt användarnamn eller din e-postadress nedan. En e-post kommer då att skickas med en länk för att sätta upp ett nytt lösenord.
Avbryt
Återställningslänk skickad
Lösenordsåterställning skickad till
Kolla din e-post och skriv in bekräftelsekoden:
Ser du inte mailet?
  • Skicka Bekräftelse Länk Igen
  • Börja om
Stäng
Om du har frågor, vänligen kontakta Kundtjänst

BB bttms 4 BB bttms load swap

Only bareback bottoms who like getting filled with jizz here. Face it, we know what we bb cum sluts want and why. BB tops tend to be teritorrial and will not share your hole. So if you love cum, and lots of it but not getting all you would like. Then what better way I have found then for two bottoms to get together, help in getting each other fucked and filled then share all that jizz with each other. Finger it out of each other and taste the others. Eat it out or squirt the jizz from hole to mouth or body. Even get into swapping the cum from one ass to the others mixing both of your ass juices with the others and all that jizz that was just sloshing around in the other guys gut.

Ämnen(n): Analsex
Begränsningar: mellan 18 och 50 söker man, gay couple (two men) eller group
BBCumLvnPig 55M
Sökord

Endast registrerade Outpersonals.com The largest Gay singles Network! medlemmar kan gå med i denna grupp. Klicka här för att registrera dig.

Ämnen i BB bttms 4 BB bttms load swap
Granska  Senaste | Aktiv

InläggFörfattareBesökKommentarerSenaste uppdatering
Breed my Hole
TRASHEDWHORE
48  0  2010-05-01
Glory Hole Bottom
TRASHEDWHORE
28  0  2009-10-26
Trashy bottom cum SLUT in SF
TRASHEDWHORE
43  0  2009-10-07
moderator questionmsmichel2370  0  2007-06-16

För att länka till gruppen (BB bttms 4 BB bttms load swap) använd [group 10881] i dina meddelanden.

2 Gruppmedlemmar

TrvlngBttm75  
48M | 0 inlägg

raveslong  
46M | 0 inlägg
Visa min blogg

Nyliga Besökare

TrvlngBttm75, isimasa