Sluiten Vul uw Gebruikersnaam en Wachtwoord in
Wachtwoord opnieuw instellen
Als u uw wachtwoord vergeten bent, vul dan hieronder uw gebruikersnaam of e-mailadres in. Er zal een e-mail worden verstuurd met een nieuw wachtwoord.
Annuleren
Reset link is verstuurd
Wachtwoord-reset link is verstuurd naar
Controleer jouw e-mail en voer de bevestigingscode in:
Zie je de e-mail niet?
  • Verstuur Bevestigingslink Opnieuw
  • Opnieuw starten
Sluiten
Mocht je vragen hebben neem dan contact op met de Klantenservice

For those wanting great head

I am trying to find the serious men that truly love the feeling on a very long lasting, sensually pleasing blowjob on a regular basis for those living or visiting the Phoenix area. For those outside of the area, I do travel for business, you never know when I will be in your area.

I am a straight male that truly loves women but I enjoy orally pleasing both men and women. I do not do anything else with men sexually but lick, suck, and swallow every drop. I know how good it feels when women give me head, I know what feels good as a male, and I luv submitting my mouth to clean, d/d free, men that are hungry to receive great head! The more you want me to suck you, the more you physically and verbally express you want me to suck you, the more intense the pleasure will be for the both of us, making me moan and groan.

Restricties: man, gay couple (two men), bi couple (woman and bi man), group of trans tussen 25 en 55 op zoek naar man, gay couple (two men), bi couple (woman and bi man), group of trans

like2opu 65M
Sleutelwoorden

Alleen geregistreerde leden van Outpersonals.com The largest Gay singles Network! kunnen lid worden van deze groep. Klik hier om lid te worden.

Onderwerpen in For those wanting great head

Er zijn nog geen discussies in deze groep. Om onderwerpen te posten dient u lid te zijn van een groep in deze regio.

Om te linken naar deze groep (For those wanting great head) gebruikt u [group 9507] in uw berichten.

2 Groepsleden

Amher82  
41M | 0 berichten
Bekijk mijn blog

Head4two5  
58M | 0 berichten

Recente Bezoekers

Amher82