Stäng Var god fyll i ditt Användarnamn och Lösenord
Nollställ Lösenord
Om du glömt ditt lösenord, kan du fylla i ditt användarnamn eller din e-postadress nedan. En e-post kommer då att skickas med en länk för att sätta upp ett nytt lösenord.
Avbryt
Återställningslänk skickad
Lösenordsåterställning skickad till
Kolla din e-post och skriv in bekräftelsekoden:
Ser du inte mailet?
  • Skicka Bekräftelse Länk Igen
  • Börja om
Stäng
Om du har frågor, vänligen kontakta Kundtjänst
TOPPFRÅGOR

Tillbaka till Hjälpregistret

Vilka alternativa betalningsmetoder är tillgängliga?

Vi erbjuder flera alternativ om du inte kan köpa ett premium medlemskap online med ditt kreditkort.



Ett alternativ är att skicka antingen en check eller en postanvisning med en uppgraderingsblankett som kan skickas med post och skicka till:

FriendFinder Networks Inc.
Attn: Outpersonals.com The largest Gay singles Network! team
P.O. Box 111750
Campbell, CA 95011

För att hitta Beställningsblanketten som kan skickas med post, använd listrutemenyn och välj Fax/Post alternativet. Välj det medlemskap och/eller de funktioner du vill ha. Du kommer att kunna välja "Check/ Postanvisning (Att Skicka Med Post)" under betalningsalternativ. Klicka sen bara på "Skriv Ut" längst ned på sidan så kommer du sen till sista sidan. Skriv ut den blanketten och bifoga den till din betalning innan du skickar den till oss.

Checken eller postanvisningen måste vara i amerikanska dollar och betalbar till FriendFinder Inc. Se till att behålla kvitto på betalningen för framtida referens.

Du kan också skriva ut uppgraderings/kreditkortssidan, fylla i den och antingen posta den färdiga sidan till adressen ovan eller faxa den till 1-408-745-5680. När vi fått dokumentet kommer vi att debitera ditt kreditkort inom 72 timmar och aktivera din premium status. Kom ihåg att kreditkortets ägare måste skriva på längst ned på sidan för att ge oss tillstånd att debitera kortet!

Du kan nu använda PayPal för att betala dina avgifter på våra PG sajter. Använd listrutemenyn för att välja PayPal alternativet, skicka in din begäran att betala, logga in på PayPal med din e-post och lösenord, se över din beställning, och samtyck till att betala avgiften.

Vi erbjuder också möjlighet att betala med online check. Använd listrutemenyn för att välja alternativet "Online Check" och fyll i erforderlig information. När du fyllt i blanketten, klicka på knappen "Klicka för att Uppgradera" för att skicka in betalningsinformationen till oss.

Vi ser fram emot att ha dig som Premium Medlem. Har du några fler frågor som gäller fakturering, är du välkommen att kontakta Faktureringsavdelningen direkt på:

Var god kontakta vår Faktureringsavdelning med vår feedback blankett, e-post, eller ring avgiftsfritt (endast USA och Kanada) på 888-575-8383. Du kan också ringa 669-208-0364.



Jag får inte mitt lösenord eller annan e-post från Outpersonals.com The largest Gay singles Network!!

Hur kontaktar jag kundtjänst avdelningen?
Hur lämnar jag in ett förbättrings förslag?